söndag 20 april 2014

Min bok....

Vilken lycka! På bordet framför mig har jag öppnat ett paket och tagit fram 5 exemplar av MIN bok. Äntligen, den är klar. En fantastisk känsla att hålla i den, känna på den och titta i den. En euroforikänsla. Jippie!
Vilket egoboost det här inlägget blir då!!!!:) Men jag bjuder mig själv och ev andra läsare på det.
Lite egoboost då och då är vackert, uppbyggande och roligt. Jag känner mig lite stolt, och det är också OK.
Så, 1 maj smäller det då  finns den ute i handeln. Spännande, oerhört roligt och samtidigt nervöst och skrämmande. Tänk om ingen tycker om den.......många tankar far runt. Men, jag tänker positiva tankar och hoppas innerligt att många ska få upp ögon för den och känna inspiration.
Slut på dagens Eogboost:)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar