måndag 5 januari 2015

2015...wohoooo

Vilket blogguppehåll jag gjorde. Hann inte riktigt med och inspirationen vacklade.
Men nu,,,,,,2015 har startat.
Och året började med en härlig weekend resa till Stockholm, med besök hos min mans syskon med familjer. Underbart!!!!
Självklart blev det en låååång stroll på stan också. Gick förbi NK och hittade denna ljuvliga del av deras julskyltning. Stickning Maximus!!!!!! Stickpinne a la jättestor. Samma med nystanet. Roligt!!!
Nu fortsätter året.........vad vankas detta år tro? Nya idéer, nya projekt,.....bl.a ska jag resa till Hawaii. Man kan kalla det en studieresa:) Förutom att vi ska besöka min dotter och hennes man, så ska jag försöka besöka olika lokala stickbutiker. Jag har googlat fram en hel del. Det ska bli jättekul och spännande. Sen ska jag naturligtvis kolla in hawaiianskt hantverk......kanske man kan sitta och sticka lite på en paradisisk strand också. Mums! Och designa snygga virkade bikinis. Längtar.
Aloha folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar