måndag 26 oktober 2015

Sticka Mera...och min Cape!...

Sticka Mera…..och min cape!...
Idag vill jag göra reklam för en härlig webbsida för oss som älskar stickningJ
Sticka Mera…den drivs av Karin Strömberg Lundqvist, som också har ett gårdsmejeri på sin lantgård. De gör egentillverkade ostar, spinner eget garn från sina angoragetter mm och allt säljs i deras Gårdsbutik. Underbart!
På sajten kan man hitta adresser till butiker, det finns gratismönster, intervjuer, en webshop och mycket mer. Rekommenderar ett besök.
Här är adressen.


Nu i oktober har de också startat upp en stickklubb eller Vip-klubb som heter ”Taggad”. Som medlem får man tillgång till klubbens specialmönster, tävlingar o dyl. Jag tror det kostar 100 kr per månad att vara med.
Nu i oktober fick JAG äran att göra ett mönster till stickklubben. Tjohoo!!

Det blev en randig, slätstickad cape …….med sprund och en virkad picotkant.:)
Om Du är sugen på mönstret så är det bara att gå med i Vip-klubben. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar