torsdag 1 september 2016

Quiltköping 2016

Godmorgon världen!

Sommaren susade förbi, sommaren kom och gick, sommaren är nu i backspegeln........för mig, lika jobbigt varje år. Vill ha sommar året om:)

Det blev ett låååååångt uppehåll i mitt bloggande.....But now I am back:)
Börjar med att slå ett hårt slag för 
QUILTKÖPING 2016 som går av stapeln idag.
Montrar fyllda emd garner, tyger, knappar..mm...mm...
En haven/oas för alla handarbetsintresserade.
Vår fina garnbutik här i stan Tornugglans GArn & Design, som drivs av härliga Kristina Jokelainen, har en liten monter....nr 29 har jag för mig. 



Kom och besök.
Där finns också min lilla bok att köpa till ett bra mässpris.
Passa på, dags att sticka varmt till småttingar kanske.


Så......ha en underbar fredag vänner out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar